Saturday, February 17, 2007

هویت





الان که دارم این مطلبو می نویسم ساعت چهار صبحه، حدود یک هفتست که دارم روی یک گزارش کار می کنم تا حالا چنین وقتی روی یک کار نذاشتم اما نتیجه قطعا بهترین کارم می شه، هنوز کمی از گزارش مونده که تا فردا تمام میشه
می خواستم برم بخوابم ولی گفتم این مطلب که می خواستم تو وب لاگ بنویسم تا از ذهنم نپره ، پس حالا یک دو سه شروع
امروز بعد از یک روز عصاب خورد کن که سر کار از دست دو تا ادم عوضی کلی حرص خورده بودم زدم بیرون موبالمو خاموش کردم و رفتم استخرو بدنسازی تو سالن داشتم رکاب می زدم که دوستم بهم گفت پشت لباس اقا هرو نگاه اصلا چی نوشته به انگلیسی من که مطمئنم اگه فارسی بود عمرا، طرف پیراهنو تنش نمی کرد، منم کلی باهاش بحث کردم که حروف انگلیسی از نظر گرافیکی جذاب ترند و اینم حرف اکثرا کارشناس های گرافیکه بازم دوباره تو این بحث ها بودم که ذهنم رفت به چند روز پیش که داشتم با یکی از دوستام تا صبح چت می کردم و موضوع بحث والنتاین بود اون بهم می گفت ولن تاین بده چون غربیه و من می گفتم صرفا غربی بودن دلیل بد بودن نیست و بهش گفتم ما باید فرهنگ های بد خودمونو کنار بذاریم و خوب هاشو مثل نوروز و یلدارو نگه داریم فرهنگ های خوب غربو که به ما می خورو بگریم و با فرهنگ خودمون مطابقت بدیم اما اون می گفت تو انقدر خارج رفتی غرب زده شدی ما هم جشنی مثل ول نتاین داشتیم که از بین رفته چرا احیایش نمی کنیم منم گفتم ..
بگذریم به نظر من الان دنیای رقابته و آزادیه و هر کی بهترین کالارو بده برندست حتی اگه فرهنگ باشه مثل ولنتاین که کلی تو ایران گرفته اما حتی جایی که ما فکر می کنیم ضعیفیم ممکنه قدرت داشته باشیم یادتونه درباره گرافیک و زبان فارسی گفتم یک عده طراح لباس ایرانی با کلمات فارسی مد های جدیدیو طراحی کردن که مورد استقبال خارجی ها قرار گرفته






اره اینههههههههه اگه ما با جهان همگام باشیم و بده بستون داشته باشیم می تونیم فرهنگ مدرن ایرانی خلق کنیم مگرنه فاتحه فرهنگ ما خوندست
راستی گذشته از این حرف های فلسفی امروز باشگاه و استخر رفتن کل حالمو عوض کرد وقتی رفته بودم استخر هیچکی تو استخر نبود بخار اب، فضای خیالیو به وجود آورده بود آب داشتف سبکم می کرد و همه چیزو به ارامش تبدیل شد درست اینجا بود که یاد صحنه فیلم ابی که توش پینوش بازیگر معرف فرانسوی بازی می کنه افتادم که اون تو فضایی مثل امروز من و در شنا داشت سعی می کرد غم شوهرشو فراموش کنه
واقعا که اب جادو می کنه فکر کنم برای همینه که در سنت ایرانیم مقدسه

No comments: