Sunday, March 18, 2007

کجاهستم


من الان تو سفرم این دفعه یک جایی تو شرق اروپا، چند روز دیگه قرار برم صوفیه تو بلغارستان
سفر من از پنج شنبه 24 اسفند شروع شده صبح مثل همیشه ، ریلکس یک ساعت نیم قبل پرواز رفتم فرودگاه ، اما چشتون روز بد نبینه فرودگاه به شدتت قلقله بود ،جوری که صف چک برای ورور به سالن گرفتن کارت پرواز بیشتر از صد متر طول داشت و صف های گرفتن کارت پرواز، ریختن پول وچک گذرنامه هم قلقله بود چنتا پروازم یک دفعه همزمان شده بودن پروازهای استکهلم، کلن و لندن از اون جمله بود من کلی به در دیوارو بد بیراه گفتم اخه ما چقدر بی نظمیم اخه کی درست میشیم
به هر حال درست چند دقیق قبل از پرواز سوار هواپیما شدم با هزار تا بدبختی ، هواپیما ما هم از جدید ترین خرید های ایران بود یک هواپیمای بوینگ داگلاس حتما می گید چطوری ،باید بگم این هواپیمارو پولدار معروف ایرانی که توجزایر قناری هم هتل داره به اسم ثابت برای خطوط هوایی ایرانی خریده هواپیمایی که درسته کوچیکه اما از توپولوف و انتونوف و فوکر خیلی بهتره سوار هواپیما که شدم و وقتی نشستم تازه فهمیدم نزدیک موتور افتادم هواپیما که می خواست بپره تازه دیدم قرش هواپیما چقدر شدیه، اما من انقدر خوابم می یومد که پرواز سه ساعت و نیمو یک کله خوابیدم
وقتی بیدار شدم و از هواپیما خارج شد دیدم عجب هوا سردتر از تهرانه قدم زنان در حالی که سردم بود رفتم برای چک پاسبورت و بعد از مدت ها خانوادمو دیدم الان چند روز از اون روز گذشته منم همش عین بامزی خوابیدم، بیدارم که می شم یا مشق های شب عیدمو انجام می دم یا می ریم خرید که من اصلاا از ش خوشم نمی یاد البته ناگفته نمونه تو همین خرید یک لب تاب گیر اوردم که 500 دلار خریدمش فعلا باید فکرمو جمع کنم تا چیزهای توپ بنویسم فعلا مغزم هنگه پس فعلا

No comments: